Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемс ЕБУ на Алфата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Чакай чакай. Аз нямах предвид късо като късо. Имах предвид двете бобини на един канал. Едната букса да захрани две бобини. Това питам
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Чакай чакай. Аз нямах предвид късо като късо. Имах предвид двете бобини на един канал. Едната букса да захрани две бобини. Това питам
      Е то е същото де

      Comment


      • #18
        Нещо не можем да се разберем. Както ида е. Ма не става номера един канал да подава на 2-ра и на 3-та щото са отделни.

        Ей го 1.5.5 отвътре.
        Attached Files
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Нещо не можем да се разберем. Както ида е. Ма не става номера един канал да подава на 2-ра и на 3-та щото са отделни.

          Ей го 1.5.5 отвътре.
          Ма това ти казвам де- те работят заедно, т.е. едновременно и бубините се управляват от един транзистор, като м/у всяка бубина и транзистора има нискоомен резистор за защита и чека на бобините. при 1 и 4 е същото

          Comment


          • #20
            Щом казваш
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Щом казваш
              Ако имаш кола под ръка можеш да го провериш и да ми кажеш. С един мултицет при НЕ на контакт виж какво е съпротивлението м/у едноцветните жици на бобините. Но изключи бобините от куплунзите като мериш

              Comment


              • #22
                Ще ни погнат модераторите. Ако искаш пиши ми на скайп да ти кажа нещо за това ЕКУ
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ще ни погнат модераторите. Ако искаш пиши ми на скайп да ти кажа нещо за това ЕКУ
                  ]
                  Имаш ЛС
                  Що да ни погнат, ние бистрим важна тема и то доста

                  Comment


                  • #24
                    вие двамата се разприказвахте и не оставихте и ние нещо да кажем!то е ясно че ключа(транзисторът) за 2-ра бобина е прецакан и знам че се сменя ,но понеже са СМД елементи и нямам подготовка за ремонт.ще се търси вариант за ремонт- кажете къде и кой или нов ЕБУ -пак от къде и кой. но тук се опира до това - дали имото ще отвори новия блок?!не съм срещал да има две памети и в моторника и в таблото като ФВ (новите).насочете темата на там!имо - ЕБУ.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
                      вие двамата се разприказвахте и не оставихте и ние нещо да кажем!то е ясно че ключа(транзисторът) за 2-ра бобина е прецакан и знам че се сменя ,но понеже са СМД елементи и нямам подготовка за ремонт.ще се търси вариант за ремонт- кажете къде и кой или нов ЕБУ -пак от къде и кой. но тук се опира до това - дали имото ще отвори новия блок?!не съм срещал да има две памети и в моторника и в таблото като ФВ (новите).насочете темата на там!имо - ЕБУ.
                      Имото не го пипай - иначе имо и ключове

                      Comment


                      • #26
                        ако включа в паралел двете бобини ,няма ли да се натовари много крайното стъпало на ключа и по този начин да прецакам и още един ключ?и да остане на 2 цилиндъра!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
                          ако включа в паралел двете бобини ,няма ли да се натовари много крайното стъпало на ключа и по този начин да прецакам и още един ключ?и да остане на 2 цилиндъра!
                          Ами аз затова съм написал - непрепоръчително. Но те и без това са на един. Но още не съм убеден на 100% в това
                          Нямам кола да направя замервания

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
                            ако включа в паралел двете бобини ,няма ли да се натовари много крайното стъпало на ключа и по този начин да прецакам и още един ключ?и да остане на 2 цилиндъра!
                            Недей. Едно, че ще опукаш и другия и ще останеш на 2 цилидъра (не веднага разбира се) друго че няма да имаш достатъчно силна искра и пак няма да работи добре.

                            За имото си търсиш ново ЕКУ + имобокса + ключа. Иначе може да се махне имото на новото ЕКУ както и да се препрограмира към твоя си имобокс. Трябва да търсиш някой с Т300 програматор. Мисля, че той можеше да ги програмира, но не съм на 100% сигурен в момента.

                            Тя сега си върви на 4 цилиндъра пак. Карай си я докато си намериш ЕЦУ.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Недей. Едно, че ще опукаш и другия и ще останеш на 2 цилидъра (не веднага разбира се) друго че няма да имаш достатъчно силна искра и пак няма да работи добре.

                              За имото си търсиш ново ЕКУ + имобокса + ключа. Иначе може да се махне имото на новото ЕКУ както и да се препрограмира към твоя си имобокс. Трябва да търсиш някой с Т300 програматор. Мисля, че той можеше да ги програмира, но не съм на 100% сигурен в момента.

                              Тя сега си върви на 4 цилиндъра пак. Карай си я докато си намериш ЕЦУ.
                              Ники, мисля, че няма смисъл от имото. То дава само сигнал до ЕКУ-то дали е прочело верния код или не. Пробвай го, ти имаш тази възможност. И по електрическа схема така го дават - само един пин от имото подава сигнал централата. Има едно pin5 на имото или pin8 на EOBD куплунга на който се подава сигнал до имото за връзка с него (програмиране)
                              Last edited by Venko36; d.m.y г., 08:15. Основание: допълнение

                              Comment


                              • #30
                                А какъв е този сигнал?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X